CRM X|COMM Helpdesk a Service desk

Vysoce sofistikovaný softwarový nástroj produktové podpory zajišťující vyřízení požadavků na telefonních linkách, z e-mailů, na samoobslužných webech aj. Systém se opírá při zpracování dotazů o velmi výkonnou automatizovanou Znalostní databázi. Vztah mezi tazatelem a podporou je řízen až do úplného uzavření požadavku. Velice efektivní je využití CTI, respektive automatického směrování příchozích hovorů na základě vyhodnocení profilů klientů a předchozí komunikace a samozřejmě automatického vytáčení hovorů z aplikace. Aktuální praxí garantovaná provozní zátěž systému je 110 současně pracujících operátorů/uživatelů.

 

  X|COMM – Help desk a Service desk I. X|COMM – Help desk a Service desk II. X|COMM – Help desk a Service desk III.
     
Aktivní telemarketing Ano Ano Ano
Pasivní telemarketing Ano Ano Ano
SMS Ne Ne Ne
E-mailing Ano Ano Ano
E-Shop Ne Ne Ne
Rezervační systém Ne Ne Ne
Znalostní databáze Ano Ano Ano
Správa projektů Ne Ne Ne
       
Typ licence Nadstavba služby Cloud (možno též i pro in-house) Nadstavba služby Cloud (možno též i pro in-house) Nadstavba služby Cloud (možno též i pro in-house)
Licence na současně pracující uživatele na současně pracující uživatele na současně pracující uživatele
Jazyková lokalizace CZ / D / F / GB / SK CZ / D / F / GB / SK / definovaná CZ / D / F / GB / SK / definovaná
Počet licencí 1 3 5
       
Aktivace a základní nastavení 2 900 Kč 2 900 Kč 2 900 Kč
Celkem včetně DPH 3 509 Kč 3 509 Kč 3 509 Kč
       
AKCE! Provoz měsíčně 287 Kč 844 Kč 1 378 Kč
Celkem včetně DPH 347 Kč 1 021 Kč 1 667 Kč