CRM X|COMM Helpdesk a Service desk

Vysoce sofistikovaný softwarový nástroj produktové podpory zajišťující vyřízení požadavků na telefonních linkách, z e-mailů, na samoobslužných webech aj. Systém se opírá při zpracování dotazů o velmi výkonnou automatizovanou Znalostní databázi. Vztah mezi tazatelem a podporou je řízen až do úplného uzavření požadavku. Velice efektivní je využití CTI, respektive automatického směrování příchozích hovorů na základě vyhodnocení profilů klientů a předchozí komunikace a samozřejmě automatického vytáčení hovorů z aplikace. Aktuální praxí garantovaná provozní zátěž systému je 110 současně pracujících operátorů/uživatelů.

 

    X|COMM – Help desk a Service desk I.   X|COMM – Help desk a Service desk II.   X|COMM – Help desk a Service desk III.
         
Aktivní telemarketing   Ano   Ano   Ano
Pasivní telemarketing   Ano   Ano   Ano
SMS   Ne   Ne   Ne
E-mailing   Ano   Ano   Ano
E-Shop   Ne   Ne   Ne
Rezervační systém   Ne   Ne   Ne
Znalostní databáze   Ano   Ano   Ano
Správa projektů   Ne   Ne   Ne
             
Typ licence   Nadstavba služby Cloud (možno též i pro in-house)   Nadstavba služby Cloud (možno též i pro in-house)   Nadstavba služby Cloud (možno též i pro in-house)
Licence   na současně pracující uživatele   na současně pracující uživatele   na současně pracující uživatele
Jazyková lokalizace   CZ / D / F / GB / SK   CZ / D / F / GB / SK / definovaná   CZ / D / F / GB / SK / definovaná
Počet licencí   1   3   5
             
Aktivace a základní nastavení   2 900 Kč   2 900 Kč   2 900 Kč
Celkem včetně DPH   3 509 Kč   3 509 Kč   3 509 Kč
             
AKCE! Provoz měsíčně   287 Kč   844 Kč   1 378 Kč
Celkem včetně DPH   347 Kč   1 021 Kč   1 667 Kč