CRM X|COMM Věrnostní kluby

Jedním ze základních pravidel CRM je znalost svého zákazníka. Věrnostní programy jsou vysoce účinné prostředky, které vytvářejí a udržují vztah se zákazníky. Díky úzké vazbě, kterou věrnostní programy poskytují, je možné pracovat s přesnými daty zákazníků a lépe tak vůči nim zacílit a zkvalitnit nabídku. Detailní znalost zákazníka a racionální využívání dat ze sledovaných interakcí zaručuje dlouhodobou vazbu se zákazníkem a úspěšnost této části CRM. Software nabízí využití rozličných komunikačních prostředků a nástrojů.

 

  X|COMM – Věrnostní kluby MINI
 X|COMM – Věrnostní kluby STANDARD
 X|COMM – Věrnostní kluby PROFI
     
Aktivní telemarketing Ne Ne Ne
Pasivní telemarketing Ne Ne Ne
SMS Ne Ne Ne
E-mailing Ano Ano Ano
E-Shop Ano Ano Ano
Rezervační systém Ne Ne Ne
Znalostní databáze Ne Ne Ne
Správa projektů Ano Ano Ano
       
Typ licence Web (přístup přes URL) Web (přístup přes URL) Web (přístup přes URL)
Licence 1x věrnostní klub 1x věrnostní klub 3x věrnostní klub
Jazyková lokalizace CZ / D / F / GB / SK Multi definovaná uživatelem Multi definovaná uživatelem
Počet licencí 1 1 1
       
AKCE! Aktivace a základní nastavení ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Celkem včetně DPH 0 Kč 0 Kč 0 Kč
       
Provoz měsíčně 490 Kč 790 Kč 1 990 Kč
Celkem včetně DPH 593 Kč 956 Kč 2 408 Kč