CRM X|COMM Věrnostní kluby

Jedním ze základních pravidel CRM je znalost svého zákazníka. Věrnostní programy jsou vysoce účinné prostředky, které vytvářejí a udržují vztah se zákazníky. Díky úzké vazbě, kterou věrnostní programy poskytují, je možné pracovat s přesnými daty zákazníků a lépe tak vůči nim zacílit a zkvalitnit nabídku. Detailní znalost zákazníka a racionální využívání dat ze sledovaných interakcí zaručuje dlouhodobou vazbu se zákazníkem a úspěšnost této části CRM. Software nabízí využití rozličných komunikačních prostředků a nástrojů.

 

    X|COMM – Věrnostní kluby MINI
  X|COMM – Věrnostní kluby STANDARD
  X|COMM – Věrnostní kluby PROFI
         
Aktivní telemarketing   Ne   Ne   Ne
Pasivní telemarketing   Ne   Ne   Ne
SMS   Ne   Ne   Ne
E-mailing   Ano   Ano   Ano
E-Shop   Ano   Ano   Ano
Rezervační systém   Ne   Ne   Ne
Znalostní databáze   Ne   Ne   Ne
Správa projektů   Ano   Ano   Ano
             
Typ licence   Web (přístup přes URL)   Web (přístup přes URL)   Web (přístup přes URL)
Licence   1x věrnostní klub   1x věrnostní klub   3x věrnostní klub
Jazyková lokalizace   CZ / D / F / GB / SK   Multi definovaná uživatelem   Multi definovaná uživatelem
Počet licencí   1   1   1
             
AKCE! Aktivace a základní nastavení   ZDARMA   ZDARMA   ZDARMA
Celkem včetně DPH   0 Kč   0 Kč   0 Kč
             
Provoz měsíčně   490 Kč   790 Kč   1 990 Kč
Celkem včetně DPH   593 Kč   956 Kč   2 408 Kč